Veckans ros och ris

Sista dagen på veckan. Lite ris och ros här!

Ros

1. Emma och Teresa som hjälpte mig att leta efter min ljuvliga tröja ;D. Eller snarare spionera och leta men a. kolla.
2. Min big shirt som jag fick av mamma i torsdags. En sån där jättestor t-shirt att sova i.  Perfa!image62

3. SPORTLOV!!!!!! Yippie! Jag älskar lov!


Ris

1. Personen som stal min tröja! Och att jag fick betala tröjan två gånger.

2. Att 45 kr på min mobilräkning var på typ ngt nummer som jag ringt i misstg som låg etta i telefonlistan i mobilen som kostade 15 kr i minuten. Men jaja det spelar inte så stor roll, men det är svårt att komma på ris så det fick bli andra platsen. :D

3. Att nu när jag tittar ut genom fönstret har det fina vårvädret försvunnit. Men det har ju varit fint hela veckan (4:a på ros listan!;D) Så det är egentligen inget att klaga på! :D

Puussss


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0