Stan hela dan:D

Heeej!
Igår fick ju vi gäster från Göteborg:D Maria, Uffe och Isabella. Jättkuligt! Idag hade vi lite sighsteeing i Sthlm men man kan inte kalla det så mycket sightseeing med en affär "Urban outfitters" och två timmar på T.G.I Fridays:D Hhihi goa hamburgare! Aa det var väl typ det men jag har jättemycket bilder på min shopping jag köpte där och vad jag vill ha därifrån men de kan jag inte lägga in nu för jag måste vara lite social men jag lovar att de kommer i nästa inlägg så kom tillbaka snart:D

Ja, det var bara jag de vuxna och Bella som åkte in till stan. Jättekallt speciellt eftersom jag bara tog min nya tunna jacka och ett linne under (juste har inte lagt ut den på bloggen heller! Ska göra i nästa inlääg! Looovar!). Sen efter gick jag och Bella och köpte glass och gick sen in på en turistaffär och låtsades att vi var väldigt utlänska och alla typ gick på det och sen gick vi till kassan och började prata spanska och engelska med kassören och fårga hur mycket det kostade och hon svarade såklart på de språken. Men det kanske verkade lite wieeerd att vi hade precis stått och snackat svenska innan men nhaha:D

Nu vääntar vi på en sen middag igen och som vanligt! haha men med en lunch klockan fyra är man inte så hungrig nu!

Aa men imorn och söndag är det dansuppvisning! Hoppas det går bra! Men som sagt ska jag hinna med att skriva ett bautalångt inlägg med min fantastiska shoppung och vill ha och min nya jacka och så:D Kanske bilder från uppvisningen också men det får bli imorn:D

Bye bye have tog go!

Puuuussss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0