Skrivet igår men blogg hackade så mkt så ni får det idag:

Heej!
Idag hade vi ju som sagt någonslags utedag i Tensta. Först skulle vi i en och en halv timme ha valfri sport och aktivitet. eeeeeeeeeeeeeh usch trååkigt! Men det blev lite brännboll och en aa början på en promenad. Efter det var det lunch och sen något så kallat No- labb med att man skulle bygga båtar av mjölkkartonger och förstå PH-värde. Aa som ni hör inte särskilt kul, och stora exem fick jag på hela bröstkorgen, röda och kliade som F*N. Hårbottnenblev också helt bränd och kliar nästan lika mkt.

Men nog klagat. Efter en lång varm promenad till tåget åkte vi hem från utedagen och hann vara hemma hos L i 3 min innan jag fick springa till bussen för att hinna till sjukgymnastiken. Aa stressigt. Efter sjukgympan var det dags för årets första dopp! Kallt men skönt och svalkande.

Efetr att vi hade badat gick vi hem och sen började seglingen vid 18. Vi fick segla själva! Haha men det gick ändå ganska bra med tanke på att det var andra gången. Trodde aldrig att vi skulle få segla själva. Vi liksom typ skämtade om det innan:D emn efter en timmes segling fick vi kakor och saft och bullar. Sen vid halv  nio gick vi hem och åt middag. Linnea åkte hem vid halv tio och sen åkte jag och mamma och hämtade mina saker hos pappa. Och nu ska jag:

* Packa upp mina saker/kläder
*Göra min sjukgymnastik
*Duscha

Totaltid: Ca 2 timmar... Bara att sätta igång då.....

Puuussss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0