Shoppaholic- I am

Jag mååste säga att jag är en riktig shoppahollic!!!! Verkligen. De senaste fyra dagarna har jag (Mamma betalade allt förutom 100kr:D) gjort av med ca 2000 kr på kläder! Men I love it!

Idag åkte jag och mamma in till Kista. Vi skulle leta efter Jeans. Nu kom jag precis hem med tre linnen/blusar, en kofta, en avslutningsklännig, ett paraply och ett para trekvarts jeans, men inga riktiga Jeans haha, ska leta efter Jeans imorn. Jag klippte mej också idag, blev så sugen när vi gick förbi salongen så då klippte jag mig med:D

Här är dagens shopping (Mamma betalade allt+ jeansen imorn:D:

Rosa blus. - Cubus
image155


Gult linne. - Cubus
image156

Blått linne/topp - Cubus
image157

Grå kofta - Cubus
image158

Vit avslutningsklänning - Cubus
image159

I love rain paraply - Cubusimage160

Strumpor - Cubus
image162

Trekvartsjeans (pirat) - Bik Bok
image163
image164


I torsdags var jag i Kista med Malin och Teresa. Då köpte jag detta:

Topp - Lindex
image165

Svart blus - Cubus - Var hos malin och teresa igår så den har massa katt/hundhår och lort på sig därför e den smutsig på bilden;D
image166

2 linnen - Cubus
image167

Rosa kofta - Gina tricot
image168

Solbrillor - HM
image169

I onsdags var jag ju hos sjukgymnasten med mitt ben som inte har blivit bra och fick massa övningar och så ska jag börja att varje vecka gå på sjukgymnastik. AA iallafall så efter att jag hade varit där blev jag på shoppinghumör som vanligt så jag sprang snabbt innan tåget kom in på HM och köpte ett gulligt blommigt linne:D

Linne - Hm
image170

Ja det var de senaste fyra dagarnas shopping. Imorn blir det mer hoppas jag. Aa asså Jeans:D

Puuuussss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: jossi

sv:tack så mycket ! Fina kläder du hade köpt !

2008-05-18 @ 09:31:36
URL: http://jjossiis.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0