Mer än halva steg 16- Nu kan jag allt om Icas reklam

Hej!

Ja den här dagen började klockan 20 över sex då det var dagsatt fira emma eftersom att hon fyller år idag:D Det gör ju också Malin, så GRATTIS! till er båda!

Måste också sägA ATT JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGFLYTTEN!  Så himla mycket bättre asså men det bästa jag kan ladda upp bilder nu!! Tack bloggflytten! Och så måste jag säga att jag kan inte gå in på fajvs blogg. Man kommer in på nån helknäpp sida när man söker på er blogg! Strange!

Ja annars vare hemstudiedag hela dagen och plugga det har jag gjort. Nästan hela steg 16 i svenska. Reklam och bildanalys. Jag kan säga att jag är proffs på allt som gör Ica reklamerna nu! Hah!

Sen vare sjukgympa också. Kom ihåg idag som jag inte gjorde i måndags. Hon var lite sur för det menmen. Fick med mig en 2kg vikt som jag ska lyfta på benet så nu har jag 11 övningar att göra varje morgon och kväll. Förut vare sju men nu elva. Jaha 45 minuter tar det så det blir att gå upp kvart i sex imorn! Aaaa!

Det är skola imorn . Ska göra klart hela svenskan då tänkte jag. Hoppas det blir av!

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Anonym

Jag kommer inte heller in :o

2008-05-21 @ 22:33:59
Postat av: Teresa

asså det är vår Betties Galleria - banner. Jag ska nog ta bort den. Puss!

2008-05-23 @ 07:14:24

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0