Hoss Liiiiiinnnneaa!

Hejhej!

Har precis käkat grillat. Yammie! Innan det var jag hos Linnea. Vi pratade om massa viktiga saker och sen satt vi vi datan ett litet tag till jag skulle åka hem. Missade såklart bussen. Plus att jag rev upp  mitt ben igen. Sm ser längre och längre bort ut....Jajaj jag kan inte göra mer än att hoppas sjukgymnastisera och ta det försiktigt. Det är pisstråkigt men jag ¨år stå ut tills benet läkt.

Det är ju melodifestivalen kvalet idaag. Ruuligt ska såklart sehaha. Hoppas jag får nån att messa med under tiden om låtarna. Förslagsvis Linnea?

Jaja det blir bra. Då är det bara heja på Sverige och charlotte då:D
men nu ska jag  faktiskt göra sjukgymnastik så hej så länge

Puuusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0