Guldkortet!

Hejhej!
Idag klocan tre ska jag och Linnea in till Gröönan och kööpa Guuuuuuuldkortet! Yes! 1200kr, hoppas att det är värt det. Men om man går mer än tre gånger tjänar man ju på det så det är nog det, hoppas jag:D

500kr - Tjänade jag och Linnea ihop på att sälja bröd.
100kr - Tjänade jag igår av pappa när jag gjorde ett bröloppskort för de skulle på bröllopp.
250kr - Får jag som bidrag av mamma

500+100+250=850    

1200-850=350

350 - Betala själv. (Det blir ju som ett besök:D)

Guldkortet - fri entré hela 2008 och ett åkband per dag
Fyll gärna i anmälan till Guldkortet innan du kommer till Gröna Lund. Ladda ner anmälan (PDF) » Pris: 1199 :-

Ska väl fylla i blanketten nu då:D


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0