Fortfarande ooont

Jahapp då var jag i skolan igen. Fick skjuts av Pappa<3 Men jag har fortfarande väldigt ont i benet vilket är skiiiit eftersom att det är tävling i helegen och det kulle blivit så mysigt!!! Vi skulle åkt upp till örebro på fredagen och sovit där och åhhh Villll dit! Snälla ben, bli friskt!!!! Åhhhh

Jaja mån-onsdag har vi haft bild och form. Jag har gjort en bilde och en trärelief. Jag blev ganska nöjd men är inte helt klar än, lägger in bilder sen:D

Jajaj nu ska Erika via mej en bild så jag måte sluta.

Puuusssss!

Jag ska locka ut de onda andarna i mitt ben nu också! :D Mohahah


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Linnea

Du har inte skrivit på väldigt länge nu... Lite tråkigt så där
Puss :)

2008-05-16 @ 14:05:37

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0