Skräckisnight hos Malin

Hallojs!

Nu har jag precis kommit hem från Malin. Igår hade vi som sagt priov vilket jag tror gick ganska bra. Svarade på allt och så så det gick nog bra:D Efter skolan åkte jag, Linnea, Emma,Malin,Erika L hem till Malin och kollade skräckisar och åt godi. Jättemysigt och läskigt. Mohahah...... Sen när vi hade kommit in på halva andra filmen gick vi ner och käkade midddag. först skulle vi beställa pizza men ingen hade typ pengar så det blev inte så så vi åt mackaroner och ketchup med en chicken bits(som visade sej vara gjord på bönor(vegetarisk). ) NE pizza bit och salami. Hihi, Sen skulle vi mitt i middagen gå och hämta upp Leo vid busshållplöatsen. Då gick Emma och Erika iväg och gjorde det och Erika gick ändå och köpte en oiza för hon gillade inte maten som vi fick... Jaja. sen vid åtta kom Teresa och Julia som hade varit på bio och sett  "meet the spartas". De satte sej där nere och tittade på Simpsons medans vi fortsatte med våra skräckisar Den sista filmen var riktigt bra. Den hette´"Disturbia". Den första vi såg var "dolt under ytan" Den var också bra men inte lika. Lite långdragen. Sen vid tio gick vi ut och badade Jacuzzi. Mysigt! Sen vid halv tolv gick vi in och skulle duscha och sånt och då tog som vanligt varmvattnet slut och Jag och Emma fick duscha i iskallt vatte. Men men "Sånt är livet"(haha som vi sa igår).

Sen gick vi upp och tittade på American pie beta house. Den var rolig:D Även om jag bara tittade tio minuter av filmen för sen somnade jag. hehe. När vi skulle sova blev det ett himla roddande med grejer hit och dit. Det slutade med att jag och Leo sov på en madrass på golvet, Linnea, Erika, Emma sov i soffan och Malin, Teresa och Julia sov i Malins säng. Men teresa mådde sen dåligt på natten så hon åkte hem, Stackarn:(. Sen vaknade vi åt frukost(letade bröd...) och städade och åkte bergodalbana i en träningsmaskin och åkte hem.
Jag skulle fått vänta 20 min vid spånga så jag åkte med 179 till vällingby och tog tunnelbanan och sen gick jag. Väldigt långt kändes det efter som att det också var snöstorm, så när jag kom hem var jag en isbit.

Nu har jag precis städat mitt rum och ska gå och måla naglarna. Gula tänkte jag eftersom det är påsk:D

Glad påsk!  (eller egentligen imorn men men )

image82


Puussss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: josephine

GLAD PÅSK !

2008-03-21 @ 13:57:34
URL: http://jjossiis.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0