Planering och snart Buzz hehe allafall vad jag vill....

Hej!

Nu är Linnea här och vi planerar lite inflr t. Självklart har de tagit bort värsta bra erbjudandet på Lidl bara för att vi just skulle uttnyttja det. Har också lyssnat igenom hela spellistan till t och visat Linnea. Hon tyckte nog om den. Tur det! Idag vid tre ska jag åka till Mormor och sova där tills imorn. Då ska vi också fira min födelsedag för jag har inte sett henne sen innan det så det har inte bglivit av sen dess. Aa lite konstig mening men mina fingrar går inte di de vill idag. De gjorde de inte igår heller när vi spelade buzz. Man bara klickar och allt blir fel och jag känner mig faktiskt väldigt slö jjust i fingrarna. Apprppå buzz vill jag gå och spela det nu! Ska bara övertla linnea först, men det är ändå inte så svårt:D

Ska bara säga två saker till 1. Stackars Teresa som är sjuk! KrYA PÅ DIG.
                                                 2. Jag vill inte ha mer vinter nu! Det snöar sjuky mkt och i morse såg jagf att det började bli is på sjön utanför mig och det ligger jvar! Det har liksom inte varit is på hela vinter  (som det förövrigtALLTID brukar bli) och så kommer den nu liksom! argght!!!!!


vill ha sommar och vår!!!

image89


Puuusssss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Teresa

Tack älskling! Jag ska försöka så mycket agkan, vill ju inte missa torsdan :/

2008-03-24 @ 12:46:15
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0