Ny tröja, ny dator(snart) :D

Heeej!
Gu vad länge sen det  var jag skrev! Nu ska jag skriva varje dag eller mer;D promise;D.

I fredags åkte jag, joanna och Erika L till Kista efter skolan och kollade på "Juno" Den var jättebra. Handlade om en tjej som hade blivit gravid av misstag med sin kompis och hur hon försökte hitta adoptionsföräldrar ioch sånt. Bra iallafall:D Läs mer om det på Joannas blogg

I lördags firade vi min födelsedag hos pappa. Vi åt rosa jättefin princesstårta och jag fick presentkort på Bikbok och body shop grejer:D Sen fick jag också hmpresentkort och örhängen och ett grejs av Elisabeth, Annikas mamma:D Gulligt:D 

På söndagen och måndagen var jag sjuk ;D m¨ådde illa och så.

Idag efter skolan åkte jag, julia, malin, linnea, Teresa till Vällinby. Jag Köpte en tröja på Hm:


Sen blev det lite glass på mc. hihi. Löfte brytet.... Men men hihi :D

Nu imorn ska mamma beställa en bärbar dator till mig. Alltså jag fick pengar av pappa i julas och lite ska ja betala själv, men mamma ska som sagt beställa den imorn. me jag har liksom en lite fråga som jag gärna vill ha svar på vad ni tycker.  Ska datrorn ha inbyggd webcamera (2megapixlar)? Just nu är jag inne på att den ska ha det men vad tycker ni. Det är såklart, det blir lite mer pengar men bara typ 200 och det är väl ganska colt med inbyggd camera liksom :D Eller vad tycker ni?

Imorn har vi matteprov och på torsdag kurs prov.m Har typ inte tränat så mycket men matten är bara repetition och kursen har vi ju gått igenom så mkt i arenan plus att vi har gjort ett helt land plus att jag har läst igenom hela häftet en gång så det borde räcka.

Puuussss

Föresten så såg jag den perfekta klänningen som jag verkligen vill ha idag på HM. Eller jag trodde iallafall att jag såg den. Min uppfattning ändrades när jag tittade noga på den och såg den stora gräsliga fickan;D Men annars var den perfa. Vill ha en svart tajt kort klänning ungefär som den här.... want it...... Försökte hitta ngn bild men hittade inte.

Puuussss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: jossi

synd att du inte kunde komma på dansen(elr jag tror inte du var där iaf såg dig inte). Jag har bärbar med inbyggd camera men den funkar bah ibland, vi ska lämna in den snart. pusspuss/jossi

2008-03-18 @ 20:59:18
URL: http://jjossiis.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0