Morgondagens shopping

Jag är på såånt shoppinghumör! Därför ska jag och Linnea och kanske ngn mer(?) till Kista imorn och försöka stoppa shoppingsuget genom att just shoppa. hehhe. En liten lista av vad jag ska försöka hitta imorn:

Tunika
Jeans
- Helst två par. De från Cubus verkar snygga och bra pris.
Ribbade Leggins
Scarf -
Imorn får jag låna mammas, men det är en sån där Kenzo scarf som kostar ungefär 2000 kr! Därför vill hon ju såklart inte att jag ska tappa bort den och därför är det bästa att köpa en ny till mig själv för typ  10 gånger så lite pengar ;D
Mascara - Kanske...

Sen har jag nog inte råd med mer....

Pusssss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Maja

Okej vad roligt:) Haha ne jag tävlar inge alls:P Tänkte tävla första gången den 12 april men det krockade med min teater så det får vänta ett tag till;P hihi kram

2008-03-04 @ 22:01:22
URL: http://masvan.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0