Kursprov

Vi har kursprov vid tolv idag. Hyffsat förberedd, inte så bra som jag borde men men. På lunchen i dag ska vi ha s.k. "lunchkonsert". Ganska töntigt  och problemet är jag kovade att sjunga  "heaven" med kören bara p refr. men egentligen vill jag inte. Men jag blir tvungen för annars blir det tydligen för lite låtar. -jaja, behöver allafall inte sjunga de andra låtarna med kören, för det orkar jag inteee! Så jag får väl sitta där bredvid och sjunga när det är min tur och sen gå ner. Jaja det blir noog bra.....

Vill ha den här tröjan. Den är liksom ganska vanlig men ändå speciell.

image80
Ellos 199kr

De här var somriga och fina, men lite... eller jag vet inte:D Jo men de var fina!

image81

Ellos 349kr


Pusss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: JB

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!!

2008-03-20 @ 07:44:50
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Dilan´s

åhh va sööta

2008-03-26 @ 20:24:49
URL: http://www.dilo.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0