K:fem

Heej!
Har precis kommit hem från nya K:fem i väälingby. Stort med massa affärer är det! Fett kul att det liksom har kommit ett stort mofehus med liksom massa kläder och så bra så nära! Det vara iallafall jättefint men väldigt öppet var allting så man visste knappt vilken affär man var i och var de tog slut men det är ju sånna där pipgrjejer som piper om man går utanför med deras kläder så man lär väl lära sig var gränserna går...

Ja iallafall åt jag och Linnea tacos till frukost/lunch när vi hade vaknat. Klockan var ju liksom 13. Sen åkte vi till min pappa och lämnade mina grejer och sen skulle vi direkt till åkermyntan och lämna filmern aoch sen åka direkt till K:fem men då hade vi så klart glömt filmerna hos mamma så det var bara att gå till baka hela vägen och så fick jag lämna de själv sen för ett tag sen för linnea skulle på simning. I L:fem var också Julia och Malin. Julia gick med sin mamma(de träffade vi typ överallt och sen i åkermyntan nyss också:D) Occh malin gick med sin pappa men sen gick jag och malin när linnea hade gått hem. Vi gick typ runt i alla affärer och jag köpte en himmelsBlå tunika på Gina tricot. Lägger in bild sen. Sen gick vi lite och tittade på skor. Hittade ett par jättefina som jag ska köpa sen, på en av de nya skoaffärerna.Den var liksom typ blårödvit eller nåt. Kommer inte riktigt ihåg hur de såg ut, bara att de var snygga;D.

Lite härmigt NK måste jag bara säga men det är ändå bara kul tycker jag:D Sen var det väldigt dyrt i de flesta affärer förutom Gina som egentligen inte passade så bra in där bland alla superdyraffärer:D Men men nu finns det fler affärer i vällingby :D Wohow!!!!

Puuuss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0