Godis!!!

Hej skulle bara säga att jag och linnea ska ha den där festgrejen men vill inte i bloggen skriva när och var och så men om ni inte fått medelande eller jag har ringt så ring mej men jag har försökt och ringa och messa er alla: Mallin, Teresa, Julia, Erika L. Jag har redan fått tag på (:D): Emma och Leo och joanna (Joanna du måste komma!) Erika N är ju tyvär i Thailand men vi blev tvugna att ha den här dagen vi ska ha det var detn enda som funkade för oss.
Sitter här och äter godis för vi fick våra påskägg igår så vi kunde äta godis igår också och nu ska jag gå ner och spela Buzz som vi fick igår av våra gäster:D


Puuussss - ring mej ni ovan:D

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0