Eriksdalsbadet imorn?

Jag skrev en jättelång komentar på Fajvs blogg om hur vi kan göra imorn om vi ska till Eriksdalsbadet:D Som vi SKA hihi. JAg tror det blir Malin, Teresa och Jag , några fler? Men jag har ju då dans klockan tre så jag måste ta en buss som går 14 från eriksdal. Då har jag räknat ut att vi ska göra så här imorn:

Postat av: Hanna

Heej!
Asså jag har ju dans klockan tre men om jag skulle hinna med den här resan: Från Eriksdal lördag 29 mars ca kl 14:03 till Johannelund kl 14:47" Så skulle det nog gå. Men det betyder att om vi ska vara där tre timmar måste vi vara där typ halv elva och det är ju rätt tidigt men jag kan göra så så det är upp till er om ni orkar.

Och då kan vi ta gröna linjen som går 9:18 från hässelby strand(mig alltså)

Och teresa och MAlin kan hoppa på vid v-by sammma tåg 9:22


Asså imorn men det kanske ni hade fattat

Sen går man av vid skanstull och tar en blå buss 4 mot radiohuset och åker den 1 minut och sen är man framme:D

Ja det låter väl bra? Då kan ju vi liksom ta samma tåg och det blir ju bra! :D Sen har vi typ 1 timme efter inne i stan om man ska äta eller fika eller nåt eller bara gå i affärer.

Men Malin och Teresa får liksom kolla en buss från dem så att ni är vid vällinby så att ni hinner med 9:22 tunnelbanan:D

Kanon!<3

Ses imorn Puuuussss


image101


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0