Dans, Dans, Dans....

Hallojs!
Idag har jag vart på dansen. Tränade ngn ny dans som mia hade kommit på,men vi hade Anna men hon sa att Mia skulle bli glad om vi tränade den ;D Sen övade vi kickar och hade låtsastävling(som vanligt :D, men roligt!) Innan dansen kollade vi från alla filmer vi har från alla tävlingar:D Man kan ju se hur jag har blivit bättre sen förra året kan man ju säga:DRoligt! hihi. Sen åkte vi hem och då blev det lite tittande på reultat från igår(Danstävlingen) hihi.  Sen middag och sen singing bee då jag stog och dansade typ stor del av pogrammet och försökte göra om min singel lite:D Hihi. Dansnrd! Haha, men I love it!

Puuss


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: emma

Varför får ja aldrig se hur du dansar??:P
Du måste hjälpa mej lite me satsdelarna. Är osäker, annars kan jag det mesta.

2008-03-10 @ 20:58:47
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är bara hänga med och kolla eller så kan jag väl visa ngn gång eller så kan du ju följa med på ngn tävling;D Hihi.

Okkeej

2008-03-10 @ 21:02:42

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0