SKolavslutning! och Finland tonight

Halloj!
Idag hade vi skolavslutning! Yeah inegn mer skola på typ tre månader! Fatta vad härligt!!!!!! Ja, jag jöng iaf. Hehe gick väl bra tror jag. Sen fick vi våra intyg och sen fick vi gå hem! Härliigt!
Fick föresten veta att jag fick svart på Svenskan steg 15. Good work till mej då.

Typ alla ska till Grönan bönan idag men inte jag för jag ska nämligen åka Finlands färja idag med mams, Sinnikka och Thea! Ska bli jätteksojj!
Ska försöka få en spabehandling av mamma men vi får väl se om det lyckas. Ska allafall bli super:D

Bild på person

Stockholm-Mariehamn

Cinderella avgår dagligen från Stockholm, Stadsgården kl 18.00. Åter i Stockholm nästa dag kl 15.30. Även resor till Tallinn och Riga.

Spa

lägger ut lite bilder senare kanske från avslutningen och från Färjan of course!


Puuusssss


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: jossi

ååh vad kul ha det så bra !! <3

2008-06-05 @ 16:26:50
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0