Malin och Hummer;)

Hola folket!
Igår kväll vid halv tio tror jag det var stack jag till Malin. Teresa var redan där. Vi typ hade trevliigt och käkade godis och tittade på film.
Vid tolv ville typ teresa ha mat så hon och malin gjorde pyttipanna och åt det men själv avskyr jag pyttipanna och var inte särskilt hungrig så jag käkade glass istället;) Yummie!
Aa sen vid halv 1 tittade vi på Ordjakten som jag var med i när jag gick i femman. Fan vad fuul!!! Men men och en pipröst! Hah! aa men sen efter skrattandet tittade vi på en ny film. Tenacious D Den var jättebra tor jag heh. Ja jag sov mer än halva filmen men slutet var väl bra:D Här kan du höra en av låtarna: på Fajvs blogg i detta inlägg.

Aa sen vid tre gick vi in och la oss. Jag och Teresa låg väl och pratade till runt fyra men malin somnade på direkten.


klockan halv fyra typ.

Aa men sen somnade vi iallafall tillsist. Det var ju lite svårt eftersom att solen redan hade gått upp för dagen innan vi ens hade somnat men det gick allafall. Det är coolt hur tidigt solen går upp alltså nu på sommaren. Jag tror den går upp runt två sådär.

När vi vaknade vid tjugo över nio var jag lagom trött men för att somna igen skulle vi lyssna på Malins avslappningscd men aa den var mest aa roolig;:D Sen lyssnade vi på några slags "jätteläskiga" spökhistorier" och sen käkade vi frukost. Efter frukosten kom Leonor och linnea och sen gick Teresa hem.


Leo<3

Och lekte med Nisse gjorde vi också! Världen sötaste hund!




Måste bara ocksåsäga att jag älskar Malins tavla! Gör inte ni?


Efter det satte vi oss i Malins pappas hummer (alltså en cool bil;D) och käkade godis från hennes pappas godisaffär:D Det var very najs! Nä vi satt där skrek jag ut genom fönstret "Vi sitter i en Hummer och käkar godis" till alla som gick förbi för att de skulle bli avundsjuka. Sen kom två killar förbi och sa efter att jag hade skrikit " Ha usch de käkar hummer" Lagom borta va?!;D


Yummie!

sen vid tre gick alla hem och nu är jag hemma och har käkat lunch och ska precis gå och hämta en körsbärskudde för jag har lite ont i nacken.

Puuusssss


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0