Gröna lund och Hos Teresa

Hola!
Idag har jag varit hos Teresa och Linnea var också där. Vi käkade lunch och tittade på film som hette nånting med "Love and ohter ..." Sen blev vi lite knäppa och skulle göra Linnea till en docka...


Before


After???? (a) inte så lyckat som ni kanske ser.... Hah


Aa nu har vi precis vart på lilla rött och käkat:D Smarrens!

Igår var det grönan som gällde men p.g.a. det blåsiga vädret var bergochdalbanan, vilda musen stängda aaa, de roligaste.

Men lite bilder tog jag och här är de: ENjoy!


Skrattkammaren. :D Leo, Erika L Linnea och jag i bakgrunden.


Modiga Frittfall Tiltare!


Och Extremeare.

Katapultare

Och ännu modigare folk som våågar åka.... KARUSELLEN!


Även Erika kände att hon vågade åka Karusellen men bara om hon fick krama om sin blivande bästis Giraffen.
Nej men nog pratat om grönan nu.

Här kommer lite mer bilder härliga bilder från mitt liv:D



Love you somuch! Bilden Från skolavslutningsdagen.



Juste, haha kolla vad det står Sextant- deck. Det stog på båten på plan sex men vi frågade och de sa att det betydde att det var ngn livbåt där men vi missförstod betydelsen lite först... Hah


Så jävla snygga glasögon asså. Känner inte alla att ni måste ha dem! Man får så sjuukt snygga ögon i dem:D Glasögon från Urban Outfitters.

Puuussss






 

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0