Goodmorning!-Fortsätt tävla

Det är verkligen kul att så många deltagit i tävlingen och jag harverkligen fått många vinnare kan jag säga. Ska bli jättekul att få skriva om vad ni vill och länka. Men det ska jag göra senare idag. Nämligen ikväll då tävlingen avslutas. Jag hoppas att jag också behåller er nya läsare, det vore fantastiskt kul!
Idag blir det ng lite golf, men först ska jag äta frukost.

Efter kommernatrerna hittills så kommer ni inom snar framtid få njuta av att läsa om massa tips på budgetshopping, och att det inte ska spela någon roll om man bor i en stor eller liten stad.

Hissa och Dissa, ville ni också.

Och filmtips.

m.m.

Fortsätt även tävla! Alla som svarar rätt vinner ju!

Medan jag går upp och äter frukost bara måste ni se det här klippet. Det är Michel Jackson okej, men jag lovar det är bra! Låten Thriller och han har liksom gjort det till en film. Ja, han gjorde musikvideon till en film på ca en kvart, den är jätterbra med jättebra dans. Watch it!
 
Det gick inte att lägga in klippet här men klicka bara på länken så kommer ni dit:D

Ses snart Puuuusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0