Finland

Hej! Då var det dags att berätta om Finland då. Ja men innan var det ju skolavslutning. På bilden: Julia,malin,leonor, Erika, Teresa, Erika och Linnea. Emma, Joanna och jag saknas på bilden. 

Sen bar det av till teresas trädgård.


Bild kommer.


Sen åkte de andra till grönan men eftersom att jag skull åka hemifrån klockan 4 åkte jag hem. När jag komhem packade jag och sen åkte mams och jag in till slussen. Vi trffade Thea och Sinika där och sen gick vi ombord. Vi hade jätteskoj och Thea och jag gick runt och shopppadeoch gjorde massa saker. Och så gick vi på spa. Härligt med massa krämer ,scrubs, ansiktsmasker, pooler, bastuar relaxavdelning och juice:D


Thea (bilden gick inte att rotera:D)


Jag


Jag och Thea shoppar:D


Vackert.....


En brand som jag fotade


Båten


Puusss


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: thea

hahha<3 men du glömde berätta om de dära äckliga 60bassarna i hissen :S

2008-06-11 @ 20:47:19
URL: http://theas.devote.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0