Bamboo city och ida mormor:D

Hej hej!
Ja har ju inte berättat om Bamboo city hihi. Det måste jag gu jöra:D Ja det började med rätt lång väntan för en sak men det var ju ändå förståeligt men det blidde ändå inget med det men men (haha kanske lite internt menmen) Aa, men malin Linne och jag gick iallafall ock köpte pomac och vi drack de innan och på tunnelbanan. Ja asså Teresa och Leo också. Nedrans vad rörigt skrivet allt blev men men.
Aa sen kom vi in till Bamboo city och fick bord ganska dierkt. Vi åt en supermiddag med fyra bufféer. Asiatisk, kinamat, görasinegenwokbuffé, sushi och efterrättsbuffen:D
Ja vi åt och betalade sen och aa hela notan gick på niohundra då inkl. dricks. Perfa jue vi var liksom sex personer:D
Aa men sen åkte vi hem och aa nu orkar jag inte skriva mér om det.

Bilder:

Linnea och Teresa öppnar Pomacen.
L: Nej den kommer inte(korken)
T: Aah! Den kommer visst att komma!
L: Nej det gör den in...... ahh den kommer!
Aa en till interngrej:D



På restaurangen.




Snyggingar på toaletten!

Puussss

Juste idag ska jag till Mormor på landet. Jag och axel alltså:D
Det ska bli kul!

Pussss igen!

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0