Ska åka om tio minuter!

Chao!!
Ska åka till Dalarna till Linnea om tio minuter, ska bli såå kul!!! Hoppas att det är fint väder så man kan få lite färg:D Aa ska åka tåg upp dit då. Tåget går 11:44 och kommer fram till borlänge 14:08. Får nog äta lunch på tåget, i restaurangbistron. När jag kommer fram ska Linnea och jag gå på bio tror jag. SATC, hehe jag vet jag borde redan sett den men bättre sent än aldrig(a);)
Sen ska det bli en toppenvecka!!

Vet inte om jag kommer att kunna skriva mer men L sa att några grannar en bit bort hade nät och eftersom att jag tar med datorn kommer jag nog att kunna koppla upp mej på deras nätverk och skriva. Men ja kommer i allafall att skriva. I word och när jag kommer hem klistra in det i bloggen och då kommer nni nog få myyyyccket(!) att läsa kan jag säga.

Men oj, måste dra nu Puuusss!<3

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Tipss

Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=25638

jättebra hemsida där man kan samla ihop poäng och av poängen får man biobiljetter och presentkort! Skitbra och graaaatis :)

2008-07-07 @ 14:59:58

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0