Linnea skriver till bloggen 11 juli kl. 00.25

Tjosvejsan!!!

Idag vaknade vivid typ nio :S Meb vi hade en kul sak framför oss, det var därför vi vaknade tidigt. Vi skulle till Leksand:D
Efter bilresan kom vi fram och gick i lite affärer, strax efter det åt vi en god lunchbuffé på en trevlig kinarestaurang. Efter det gick vi med tvillingarna i barnvagnar till den berömda loppisen, lop nor. Vi kollade på grejerna en stund, men jag och L köpte inget. Efter det åkte vi vidare till Insjön, ett centrum med olika affärer, bl.a. en trevlig och stor affär som heter lager 70. Där köpte jag tre par trosor, fotcreme och choklad. L bara choklad, men hon hafde precis innan vart på clas ohlsson och köpt en fotoduk och några slags penner typ :P

Efter det gick vi och köpte varsin jätteglass med tre kulor, dulce de leche, chokladglass och blåbär, yummie!!!!

Men nu får Linnea fortsätta skriva, orkar inte just nu hah :P'

Vi åkte hem och lämnade våra saker och vilade en stund eftersom vi var trötta från den tidiga morgonen. Åkte till Beles sista match i cupen och dom vann med 4-0!! Och kom 2:a i hela cupen i deraS ålderklass:) Dom gjorde 26 mål totalt och släppte in 7 och min brosa gjorde 9:):P Hah, inte så intesanr men aja,..

Vi åkte hem och lagade mat till alla tränare som är pappor till folket som är här och deras söner(fotbollsspelare)för det skulle bli typ 20 pers så det tog en stund så vi bara chilla lite och sen åt vi grillat. SEn lyssnade jag på en läskigt grej på H:s mobil:P Vi spela poker och min brosa vann..Hehe:p

Nu tänker vi gå ut i regnet till toaleten och gå på toa och borsta tänderna. Sen ska vi susa kudden:)

God natt <3


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0