Linnea skriver: 8 juli kl.23.55

Idag har vaknade vi kl.halv 11 när frunkosten redan var bortplokad så vi fick ta fram allt igen.. efter frukosten gick jag och Hanna till en parabol så vi kunde få uppkopling på internet. Då publicerade hon tidigare inlägg från gårdagen och kollade upp när filmen (sex and the city) skulle gå och var biogrfen låg. Sen åkte vi till flottbron caféet och fikade.Jag åt ett winerbröd och H en vaniljbulle typ:D Där gick vi ner till vattnet och kände på det, det var kallt! enligt mig i alla fall:P  Efter det åkte vi till en stor loppis skom heter Tulavippan:P Lite konstigt namn heh. Där har dom både nya och gamla saker i ett jättelokal där det kommer rum efter rum. Där käpte vi var sin krok med flöte och sänke som vi ska sätta på en pinne och fiska med senare i veckan:) Där ifrån åkte vi till Elias cup och tittade på matchen som gick kl.15. Dom vann med 6-0!!! lite utklassning sådär:D där ifrån åkte vi till skolan där dom bor och sen ner till centrum för att äta på resturang. Jag och Hanna gick till biografen men den var inte öppen så då gick vi tillbaka till resturangen där jag beställde lassange och H pizza. Efter vi beställt gick vi tillbaks till bion och köpte biljetter och gick tillbaka till "bakfickan" som resturangen heter:P Där skyndade vi oss med att äta jättemkt för att hinna till bion. vi sprang dit och köpte godis och hann precis in. Filmen var 2½ men det känndes den inte som eftersom den var så bra:D Efter filmen gick vi till centralstationen och blev hämtade av min mamma och Freja. Vi åkte hem och fortsatte på våran poker som jag inte vet vem som leder på:p Sen spelade vi uno med alla och jag kom sist"/:P och Hanna vann, skojigt:) för henne asså:p sen blev det jordgubbar fast jag var inte så sugen för jag mådde lite illa efter godiset:( Nu har Hanna precis slutat sin sjukjumpa och gått och lagt sig i sängen vilket jag också ska göra!

Puss<3 


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Kitty

mysig header!

om du inte läst vårt nya inlägg så gör det :) och ge gärna din åsikt!

2008-07-10 @ 12:06:58
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0