Justerö

Jahapp nu ska vi strax till justerö, har packat hela förmiddan plus att vi har vart ute och letat efter Axels och Cribbes cyklar som blev stulna inatt. Ahh såå typiskt jue!

Hela min säng är full med massaaa(!!!!!) kläder som ska till Dalarna. Linnea kommer nog bli rätt aa förvånad över hur mkt jag har med mig, när hon har sagt till mej tusen gånger att packa lite, men såere bara, man måste ha massa saker liksom, resa med style you know! hah mm..

Blir väl en massa bilder hoppas jag, från juster ö, men framför allt från DalarnA:D

mÅSTE KOMMA IHÅG KAMERAN....
Måste komma ihåg kameran
Måste kmma ihåg kameran....... Mååååste Måste måste!!!

Och flip flopsen och ballerninorna som står i hallen.. och kameran.
Jag ska då vara borta i en dag på Justerö.... alltså idag tillss imorn och sen på måndag åka till dalarna. Men på bilden är det då bara packningen till justerö, packat för mkt igen då antar jag men men sånt som händer:P

Juste har köpt en ny klännign och massa hårsnoddar och spännen, mascara och nagelfilar igår, klänningen var gul, med vita bloommor menni får klara er utan bilder:D sorry orkar inte


Puuusss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Camilla

heter det inte Ljusterö?

2008-07-11 @ 19:24:18
URL: http://camillajrs.blogg.se/

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0