Japp såere

Nämen hej det var ett tag sen. Aa har inte skrivit sen igår men efter so att jag har en överansträngning/inflamation i min handled så har jag inte så lätt för att skriva på datorn och framför allt måste jag hålla datormusen i vänster och det är svårt, aa efter som det är den högra som är skadad och jag är vänsterhänt. Mm... suck en till skada asso, olycksår 2008? Jaja men bra saker händer också. Imorn blire skärgården till några kompisar, sen på måndag tar jag tåget upp till Djurås, Dalarna, till Linnea och ska vara där en hel vecka, ska bli så härligt:D Sen efter en vecka till..... ITALIEN!!! wiie! De ska verkligen bli så skönt! Ska bli bäst!! Hoppas bara min handled blir bra, jag menar ljumsk och ben skadan har jag ju liksom "lärt mej leva med" men det här.. öh åh.... så irriterande, men ska ta eeze på eller vad det nu heter. Egentligen är det från 16 år men det kan väl inte skada, bara ett och ett halvt år kvar jue! Hah då ska jag börja övningsköra, soo najs!!!!

Men ska iallafall ta med datan till Djurås och kanske till skärgårn, och Italien(?) men frågan är bara om det finns nät, troligen inte. Kanske i Dalarna, har L sagt men skulle nog inte tro att det finns på de andra ställerna. Föresten tror jag att datorn väger för mycket för att jag ska kunna ta med till Italien, jag menar den väger ju inte mer än en bärbar dator :P men eftersom jag varje person bara får ta med sig max 15 kilos väskor (10 handbagage) så är det nog bäst jag skippar datorn.

Ouch nu börjar jag känna av handleden av skrivandet men lite till kan jag nog skriva.
Ja ,nu har Malin och Leonor kommit hem från Malta. Tänk er såå sköönt!!! Jag vill också dit, menjag ska på språkresa nästa år tror jag och hoppas, det kostar ju en del men jag borde väl kanske kunna få det, hoppas jag. Annars kan jag väl lägga till lite själv.

Och min design, ja asså denjag satt och gjorde i flera dagar (ja asså inte den jag har nu) den ska nog inte ha när jag tänker efter, ska fixa en annan, lite simplare.

Är också lite fundersam över om jag har valt en för stor resväska till Dalarna, jag menar den jag ska ha är ändå nästan större än mig, eller aa det känns som så iallafall. Måste skriva packlistor också, till både skärgården, dalarna och italien,

S- 1 dag
D - 1 vekca
I - 2 veckor

Mm längtar såå. Bara en dag kvar sen börjar resorna:D Wiiee!

Jag vill till Grönan, det är ju jättebra nu när Leo kommit hem, kan vi gåå typ om en och en halv vecka, Leo??? Eller Erika föresten också, men dej har jag ju redan frågat men det var ju ett tag sen så aa vi alla tre kan ju gå då:D L är ju fortfarande i Dalarna och kommer att vara där till Augusti så aa.

Nej men snart tror jag nog att mamma kommer och hämtar mej för jag ska hämta lite kläder och stuffs så ni får ha det underbart älsklingar!!!!!



Puuuusssss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0