Jag skriver på tåget hem

Heej!

Nu sitter jag på tåget på väg hem. Linnea, freja och deras mamma skjutsade mej till stationen. När jag kom på tåget såg jag på biljetten att jag skulle till vagn sju, så jag gick jättelångt (eftersom jag gick på i vagn 3) och när jag kom till vagn 5 sa en i personalen att jagf skulle lämna min jättestora(!) väska där och det gjorde jag och vandrade vidare med bara laptopen och mitt handbagage. Och när jag kom till vagn 7 var det en första klass vagn(?) jag skulle ju sitta i en andra klass vagn, som de flesta gör. Men då hade de bytt vagnar tydligen och jag får sitta i första klass:D Extra stora säten, och det låter ingenting från utifrån:DDDD


Pussss


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: cammie

hellu :) Vilken är din favoritfrukt??*

2008-07-15 @ 18:02:07
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0