7 juli klockan 12:06



"Hejhej bloggen!
Nu har jag precis kommit på tåget.Pappa skjutsade in mej till centralen och innan tåget gick tog vi en fika,med färskpressad juice. Yummie!! Jag fick tyvärr en baklängesplats men det ska nog gå bra ändå. Bredvid mej sitter Sara, Julias kompis. Världen är liten. Heheh.

Jag undrar var man ska äta lunch. I restaurangvagnen men var är den då? Jag får väl fråga någon. En annan knäpp sak är att de kommer ju inte och kollar biljetten för än man har suttit på tåget ett tag. Det är ju lite konstigt, eftersom då kan ju vem som helst gå på, men om man inte har biljett antar jag att man får böta rätt mycket.Hehe just nu skriver jag i mina anteckningar på datorn, jag menar jag har ju inget internet här så jag får väl springa över till L:s granne och publicera sen ikväll:D

Tur att jag tog med datorn iallafall, annars hade det inte vart så jättekul att sitta här tror jag.... eller aa jag har ju massa tidningar och sånt, och mina gossip girl böcker....vänta nu kommer biljettkillen.....  aa nu var det klart då:D När jag kommer fram ska vi se på bio, SATC, längtar hihi.

men puus på ett tag:D<3  "


KL. 17:30
"Aa heh jag hittade iaf till matvagnen. Åt lkasagne med smakis och choklad:D

Nu har jag kommit fram till stugan:D Jättemysig! Linnea och hennes mamma mötte upp mej med min jättepackning på borlänge station, sen gick jag och linne omkring i kupolen en stund och provade massa kläder och kollade på ett fint armband vi ska köpa senare.

Det blev ingen bio idag men nog imorn eller senare i veckan:D

Men nu ska jag och L spela poker

Puuusssss <4<3 "

Har hittat ett oskyddat nätverk en bit bort:D Hit kommer jag gå varje dag och publicera inlägg som är skrivna i stugan under dagen:D

Puuussss    


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0