7 juli klockan 00:07

"Ett inlägg från Klasgårn!

Tjo!

Och halloj! Nu sitter jag och L här vid datorn:D hehe, Vi har käkat en supergod middag, fläskfile och potatis, tagit hand om världens sötaste tvillingar:D<333 (med medkänsla för Juliett), och klappat hästar.  spelat massa poker, uno och aa haft annat kul oxå:D Perfa!!!

Det enda problemet är att det är rätt kallt här uppe. Både inne och ute,men då kom L på den geniala iden att hämta ett element så nu är det hämtat och det börjar bli varmt här igen:DDD

Nu ska vi spela spel på datorn efter som vi inte har något internet just för tillfället, hah!

Puss och kram från klasgrden in Hedby"

Linne skrev lite tidigARE:d

Hej!

Nu har Hanna och jag kommit fram till stugan i Hedby:D, en liten by i skogen. Vi hämtade henne i borlänge för min brosa spelade match i närheten, dalecarlia cup eller vad den heter:P Hon har inte varit här tidigare så jag ska visa runt henne snart så hon hittar i denna gigantiska by:P Fast hanna vill spela poker nu, det har hon tjatat om enda sen hon kom:P så vi ska väl gå och göra det nu. Puss<33

pUUUSSSS


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0