Tjuven=sant

Asså, jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.  Innan jag gick till dansen idag svängde jag förbi hm en gång för att titta om de hade fått in tröjan som jag tappat/eller tjuven snott. Först gick jag och kollade på ställningen där de hängde när vi hittade dem första gången, men där fanns inga kvar. Sen svängde jag bara snabbt förbi kassorna, och vad hänger där på ställningen för tillbakalämnade plagg? Jo, självklart min tröja, som tjuven då har lämnat tillbaka(eftersom att kvittot låg i påsen) och fått pengar! Arrgh! Men samtidigt glad, för jag köpte ju då såklart den tröjan igen men då har jag ju liksom betalt dubbelt så mkt pengar för den! Lite snopet sådär, men nu har jag iallafall tröjan och det är huvudsaken!

Puuusss!<3

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0