Sista dagen innan sportlov

Vad skköön!! Idag är det sista dagen innan det efterlängtade sportlovet!!! Wiii! PÅ onsdag drar jag och min familj upp till sälen och är där till på söndagen. Ska bli mysigt! Hoppas att det finns mycket snö och att det är så dar lagom kallt och sol! Det blir kanon!:D Sen kan man ju inte låta bli att längta lite till typ två dagar efter  sportlovet till min födelsedag. Mamma undrar hela tiden vad jag önskar mig. Och jag vet inte riktigt vad. Jag har typ önskat mej presentkort och pengar och så men jag vill önska mig ngt annat också. Aaa får tänka på det under dagen.

Idag "densistadageniskolanfredageninnansportlovet" ska jag redovisa matten hade jag tänkt. Det blir perfa. Skulle behövt redov. spanska också men jag är inte klar med den så jaja. Får ta det efter sportlovet.

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0