Prov

Idag hade vi prov i Jag 4-sex och samlevnad direkt efter bg. Först sa dem att vi bara fick en timme men det var ett jättelångt prov på ca 10 sidor den här gången så vi fick sittalängre. Jag satt nästan tre timmar. Jag hade väldigt ont i fingrarna eefter!!!!
Sen var det iallafall god lunch med ngt kött och grillpotatis. Missade svenska kp på grund av att det tog så lång tid med provet så fick gå med f  ist.  jobbade bra och är nästa klar med 13 i eng. Yes! Iförsig skulle jag ha redovisat det den här veckan, men jag kanske hinner det faktiskt!
Efter skolan åkte jag och linnea hem till henne och sjöng sing star . Det var kul! :-) 
 
Har precis suttit och skrivit i min femårsdagbok från typ tre veckor balåt tills nu för att jag hade glömt och skriva. aa. Det fick bli lite lögn hehe men eftersom att jag har denna kära blogg kunde jag titta tillbaka och se vad jag hade gjort nästa varje dag iallafall ;-)

puusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0