Plugga och shoppa

Efter skolan stannade jag och Linnea kvar på mattestuga 45 minuter. Det var ganska nödvändigt eftersom jag har vart sjuk så länge. Gjorde hela ett och ett halvt uppgidtblad!! a sen åkte vi till vällinby. Linnea skulle köpa en balansbräda till hennes mamma för hon fyller år på torsdag. Hon hittade en på stadium för 250 kr som hon köpte.
Sen gick vi till lite andra affärer och jag köpte såklart lite nödvändigheter då.

image57

En face och body cream h&m

En typ brunkräm foundation från apoteket. så man inte får utslag och så. Får se hur bra den är imorn.

En gullig spegel i form av en klänning. På baksidan är det en sugpropp så man kan hänga upp den någonstans. .jag satte min på min tavla Gulligt!:D Lagerhaus.


Puusss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Joanna

Gullig spegel! Om det är samma kräm som jag har, fast min är i flytande form så är den jättebra!

2008-02-19 @ 21:12:07
URL: http://www.cikoria.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad bra!:D

2008-02-19 @ 21:16:56

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0