Hello

Jag kan inte komma till skolan imorn. Aarg, ... eftersom... ;-)
MEn vad ska jag göra imorn, jag är så rastlös. Det ända jag har gjort idag är att titta på tv och vara inne på datorn. Jag har vart inne på emma teresas och Malins blogg och Julias blogg typ trehundra gånger och hoppats på att de ska ha uppdaterat deras blogg men varje gångjag klickar på deras snabblänk i listan över min favorithemsidor i explorer sidan så såg jag besviket att de inte hade skrivit något. Ett inlägg under hela dagen! Snälla skriv mer imorn! Vad som helst bara ni skriver! det är såå trist att vara hemma och vara sjuk! Och om man hör av från er blir det mycket roligare!!!

En till sida som jag kollat 300 gånger idag är sdr sidan . Väntar på att resultaten från tävlingen ska komma upp där. Jag vet ju egentligen redan vilka platser vi jag kom på och att jag gick upp en klass och så men det känns liksom mer verkligt när man ser det på sdr!

Men som sagt malin, emma, teresa, julia skriv mer i era bloggar imorn, Please! Och ni andra och ni får jättegärna komentera i min blogg<3<3<3<3

pussssss


Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Linnea

Mår du bättre idag?
Puss puss

2008-02-12 @ 13:27:21
Postat av: malin

Jag ska försöka! :D
Emma är som hon e , men Teresa kanske skriver lite också, får vi hoppaas ;)
Pusssssss!

2008-02-13 @ 19:18:13
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0