Dator i famnen

hallojsan!
Idag var jag också hemma från skolan, som jag har varit sen i måndags. Hela dagen har jag typ spelat tv-spel. Crash bandicot och Crash team racing.image42

Faktiskt riktigtkul!

Nu sitter jag vid datorn somsagt framför tv:n och kollar på Rea. De snackar om klädregler i skolor. De går till rektorn och snackr om det. haha.

Idag fick jag en sån här burk me d gelehjärtan av mamma och peter. Alla hjärtans dag är ju imorn men vi åkte till pappa idag så då fick vi av mamma i morse. Mumsigt. Har redan ätit upp hälften :D Mums!

image43


Hoppas jag kommer till skolan imorn! Vill verkligen det!!! vi ska ju på bio och så med skolan imorn. Och sen tror jag väl jag och några kompisar ska stanna istan. Eller, ska vi det kompisar? Hihi.

Puusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0