The Voice

HejHej!

Har just kommit hem från en jättekul kväll i kungsan på The voice konserten. Det började med att jag missade tåget och så men sen kom jag till slut in, lagom till den börja. Linnea och Leo, Erika och jag vare ibörjan, sen gick vi lite hit och dit, men jag och erika stod iallafall med några roliga killar Erika kände, oh vi dansade och sjöng och ja ni vet allt det där. Sen mötte min jättesnälla pappa upp mig och Linnea i Alvik och vi fick skjuts hem, Tack papi!!! (inte för att jag tror att du läser min blogg menmen:P

Men du nu ska jag kolla lite videos från kvällen , kanske lägger ut nån..... eller neh kanske inte....

Puss pårej

Aa juste dagen ägnades i Arlanda stad på en golf tävling, Europa touren, det var också jättekul. Vi följde Chris wood och Pelle Edberg(eller nåt sånt) och Jesper parnevik, sjukt bra golfare, speciellt de första två.

Imorn blir det grönan med Erika,Linnea, kanske de där två killarna från idag och mejj:D

Puuuussss
//mejjjj


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0