hos malin

Heey you!

Nu har jag precis kommit hem från Malin. Jag sov där inatt. Igår kväll badade vi Jacuzzi, men först badade vi i hennes pool. Mitt på kalla natten alltså, det var rätt läskigt att bada när det var så mörkt. Tänkte liksom hela tiiden att någon skulle ta tag i mina ben, någon som inte finns....

Men sen kollade vi på en skräckis, egentligen inte så läskig, men lagom för mej.
Hela dagen var jättekul:D

Men nu har jag kommit hem, ätit lunch, väntar på pappa som är och handlar för jag vill åka och spela golf. Får se vad han säger.

Nyss ösregnade det här, hela himlen öppnade sig.


Men nu har det börjat klarna upp igen som tur är.


Puuuussssss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Alexandra

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 03:07:37
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0