50

Hej!!
När bloggade jag senast egentligen, länge sen. Den här veckan har jag jobbat på mammas jobb alla dagar mån-fre. Det blev totalt 35h och en slutlön på ca 2000, nöjd är jag:D JAg jobbade nere på bokbinderiet och fick packa massa grejer och vika och blanda och bära och massa annat, sortera pärmar mm. Jag är rätt slut efter en sån vecka. Blev lite avis på mamma som sitter och jobbar uppe på kontoren med alla säljare, projektledare, hon är ju försäljningschef, men aa. Snacka om att de på bokis också måste vara avis:P

jaja iförrgår inhandlades de sista sakerna till ikväll, 50 årsfest och en till sak som jag säger sen....Men jag köpte skor och smycken och en bh så nu är jag fit for fight haha:D
Det blir iallafall en jättefest, med 52 gäster, kock som står och frillar i trädgården(måste bli bra väder!!) men vi sitter ju i stora tält men ändå inte så mysigt om det regnar:O.

Ska hem till mamma om nån timme och börja göra iordning mej och öva på talet vi barn ska säga m.m. Mamma ska till frisören vid två och sätta upp en jättefin frisyr och funderar på att följa med men jag måste måla naglarna och så men kanske kan göra det där. Fransk manikyr tänkte jag:D

Igår kollade jag, pappa, axel, annika och Cribbe på bio. Mumien. Vi skulle sett The dark night och hade bokat och allt men eftersom att det var 15årsgräns och killarna inte direkt ser ut som femton så gick inte det.... Men mumien var iallafall bra:D
Sen kom vi hem vid elva och jag gick och la mig slut som jag var:P

Ska ta massa bilder ikväll så jag lägger ut dem imorn eller övermorn.


Puuuuussssss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:23:52
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0