Vällingbybadet och ny dator

Tjinixen! :D
Nu har jag precis kommit hem från vällingby badet där jag var med Linnea, Julia och Teresa:D<3 Vi badade typ lite skulle ju  motinera men det blev inte riktigt av haha. Sen efter lite bad gick vi och bastade och duscha och så. efter det gick vi bort till cafet. Men den här veckans ska jag vara nyttig. Så jag köpte två äpplen istället för pomfritt som de andra köpte. Lite bra ;D 

Igår fick jag min nya datror som jag beställde för ett tag sen. Det är windows vista premium i och inbygg webcamera:D

Så här ser den ut::

                


Puuusss

Imorn har vi engelska prov aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! To cut to the chase, rise and shine, to know the ropes, take a raincheck, läsförståelse och skriva en berättelse tror jag typ det kommer vara och lite gramatik också......

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Linnea

Fin dator! Jag vill också ha en bärbar dator.
Min funkar inte så det kanske borde inskaffas:)
Puss

2008-04-02 @ 20:49:04

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0