Valborg

Hejhej!

Har förresten glömt att säga att jag har köpt enny jacka. Bilder kommer sen.
Ja vid sex kom gästerna och då hade vi redan stått och gjort grillspett i en timme. De kom och vi käkade tills klockan åtta kanske och sen bar det av till brasan. Eftersom att vi var så många fick inte alla plats i bilen så vi fivck åka några omgångar för det regnade och inte särsklit skönt att gå. Vi var vid brasan ett tag. Köpte en sur äppelrem och åt upp den:D AA Efter att ha varit där ett tag och värmt sig ville de flesta åka hem så då fick vi åka i omgångar igen. Men jag och måns fick typ inte plats så vi gick hem. Aa det regnade men det var ändå okeej. Hade faktiskt paraply, men halva vägen bara så gott han kunde hålla det över meej. Haha:D

Våra gäster är åke, satu, thomas, ann-sofi (vuxna)
Emilia, Sonny (19 år)
Måns (15 år)
Emil och herrman (12)

ja och vi förstås.

Nu ligger typ sonny i min säng och halvsover. haha:D De anra sitter vid nån data och de vuxna sitter där uppe och snackar och ja allt sånt.

Vi käkade grillspett med pastasallad och glass med varma bär och chips och choklad:D

Men nu måste jag gå och vara lite social haha:D


Puuuusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0