superlördag

hejhej!

Har inte skrivit på ett tag men har inte haft tid. Igår först så hjälpte jag pappa med lite grejs i trädgården och tog allt till lövsta sen. Sen atte vi upp hammocken och jag och vi fixade lite mer saker. Sen vid ett åkte jag på dans. dansade tills tre när linne kom och mötte mig där. Vi åkte till kanaan och spelade minigolf och åt glass. Sen köpte vi lite enkronors godis och cyklade runt i det ganska vackra vädret. Klockan sju kom jag hem och jag hoppade studsis med axel och cribbe och pappa och annika kollade på. Sen var det middag och sen iväg hela familjen och hyra film. Vi hyrde the bourne nånting kommer inte ihåg sista ordet. TMen jag somnade som vanligt. P och A med. Vi somnar alltid och killarna ssitter och tittar. Sen när eftretexterna kommer då vaknar man och aa missat hela filmen. Vi brukar nämligen kolla på film väldigt ofta på kvällarna och så hihi:D

Men nu vid tre ska jag iväg på dans igen. Åker halv tre.

Puuuussss 

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0