Skola och dagsverke imorn

Hej hej!

Nu har jag kommit hem från skolan och ätit fruktsallad till mellanmål:D
I skolan fick jag typ inge gjort men mest p.g.a. att datorerna segade. Jaja jag får ta igen nån annan dag. För imorn äre allafall dagsverke när vi samlar ihop  pengar till barn i Zambia (eller Barn till pengar i Zambia som Karin sa). Jag och Linnea ska jobba på Ica i hässelby gård: Ruligt! Vi ska vara där klockan sju! Yippie... Hihi jaja det blir nog bra, man får tänka på barnen i Zambia och att vi hjälper dem. Hihi:D



Gud vad söööta! Värda att kämpa för!


Puuuuussss 

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: jjossi

hihi, vi har också samlat in pengar för operation dagsverket. :)

2008-04-16 @ 18:17:24
URL: http://jjossiis.blogg.se
Postat av: Linnea

När man ser den där bilden vill man nästan ge bort allt man har. Stackarns barn:(

2008-04-17 @ 19:47:40

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0