Sjukis

Halloj!
Idag har jag ont i huvudet och ont i magen. Alltså är jag hemma från skolan idag.
Igår kom jag tillbaks till mamma. Hon hämtade upp mig på dansen och vi åkte och handlade. Först kunde vi inte komma på vad vi skulle äta men sen bestämmde vi oss för tortellini med tomat sås. När jag skulle hämta grönsaker såg jag granatäpplena. Vi köpte ett och åt senare på kvällen. Det var gott i början, sen bev det lite mycket med alla kärnor:D Vi köpte också glass som vi också åt på kvällen:D Mums! Den efter middagen satte vi oss med vår glass och granatäpple och kollade på cashmeremaffia. Det var faktiskt jättebra:D

Puuuuss

image102

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Teresa

Cashmer Maffia sög ju. Eller det var inte jättebra i alla fall. Puss och krya på dej!

2008-04-01 @ 14:36:35
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0