Saaaknar Sofie!

Jag är så puckad måste jag säga. Sofie (asså min kompis sen ett läger) som bor i båstad har inte jag träffat på jättelänge och nuskrev hon till gb att hon skulle komma till Stockholm! Jag ba tjihoo! Men sen såg jag att hon skrev "jag stannar t.o.m. måndag (asså idag) och hon skrev det typ i fredags och dumma jag har inte varit inne på min pa sen i fredags och först nu såg jag gb:t så nu hinner inte vi ses! aaaaaarrgh! När ska vi ses Båstad ligger liksom i Skåne. det är inte varje dag man har vägarna förbi dit direkt. åhh....

image120
Sofie och jag vid Sveriges största vattenfall. Typ Njupeskär. Inte snyggaste bilden på mig men men.

image122
Sofie och jag sätter upp vårt tält när vi hade kommit ner från fjället.

image123
Sofie och jag vid Norge gränsen.

Miss you gmn! Hoppas vi kan ses snart!


Puussss


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0