My "beautiful" outfit och ny klänning/tunika

Hej hej!

Jag ska bara visa här vilken otroligt snygg outfit jag har ikväll.

Röda långkalsonger
Grå/svartblommig tunika/tröja
Skidstrumpor
Lilla my knut mitt på huvudet

image143
Ja jag ska ju inte direkt på nobelmiddag ikväll vilket kanske är tur det! Haha ska bara ta det lugnt hemma med familjen så det går bra att se ut som en pajas Hihi;D

Jag köpte föresten en ny klänning/tunika igår på Gina tricot som jag glömt visa. Jag hade den igår på Leos fest:D
Så här ser den ut:

image144


Idag har jag som vanligt dansat och efter dansen hade jag lite ompyssling av mig själv. Jag duschade först en jättelång skön dusch, sen fixadde jag fötterna och pedikyr och manikyr och fickade ansiktet(fortsätter med clerasil grejerna jag fått av Linnea) Ja och nu sitter jag framför datorn:D Och bloggar:D


Puuussss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0