Moskén och Mc donalds-arbetare

Hej!
Idag var vi i moskén med skolan. Vi skulle samlas vid coop klockan 8. Jag fick skjuts av mamma. sen åkte vi till södra station och gick till moskén. däär skulle vi tapå oss slöja och någon heltäckande kappa som alla tjejer blev tvugna att ha. En muslimsk tjej visade oss runt i moskén och berättade om islam. Det var ochkså ett jättecoolt rum där man bara kunde viska så hördes det ihela rummet. Jaja, Sen gick vi värsta långa promenaden till kulturhuset där vi åt våran matsäck och blev släppta för dagen av skolan:D. Jag åt kyckling baguette äppeljuice äplle och marabou choklad:D Efter att vi hade ätit gick jag Linnea och Leo runt lite i stan bara på Gina tricot och Hm men hittade inget särskilt.
Efter det gick vi till tunnelbanan och började åka hem. Bara att jag hade gkömt mitt busskort och blev tvungen att köpa biljett men men. sen kom Linnea och jag åp att vi skulle försöka hitta ett jobb till dagsverket. Vi gick av i Vällingby. Först gick vi till Hemköp och frågade men de sa att vi skulle komma tilbaks imorn innan 12:00 och fråga igen så vi strök det från listan ganska snabbt. När vi kom in på Coop extra och vi möttes av ca 10 prao-elever strök vi det också från listan. Sen gick vi till K:fem till caféet massagotti. Där kunde bara en av oss få jobb så vi gick vidare. På caféet pallas sa de nej på en gång och sen gick vi till Mc donalds. Där frågade vi chefen och han lät posetiv och vi ska höras imorn så troligen får vi jobb där den dagen:D Wihoo!


image127

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0