Mitt steg 15

Hej!
Nu har jag skrivit 10 scener på mitt steg 15. Än så länge 12 sidor med times nummer 12(inga mellanrum mellan raderna). det kommer att bli typ 15 sidor och 13 scener. plus alla person beskrivningar. Har suttit typ hela dagen *Stolt* haha Jo men jag är glad att jag gjorde det. Det har tagit sån tid med att komma på iden tillpjäsen så jag låg lite eftr. Jaja

Puussss

Är det föresten någon som villåka och simma med mig imorn i vällinby?
Asså jag ska bara typ motionssimma men det är väl kul, annars får jag väl åka själv... Men komigen det kan bli kul och bra för motionen iallafall.

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Teresa

nej! du ska följa med till eirksdalsbadet på söndag. malin var fett elak för vi kom överens om att hon skulle snacka med alla som följde med i söndags om att de skulle vilja och kunna följa med nästa helg också, innan ni åkte. men sen ba; nej jag har inte pratat med dom. bajs på henne. hehe puss

2008-04-01 @ 21:11:30
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

nej! du ska följa med till eirksdalsbadet på söndag. malin var fett elak för vi kom överens om att hon skulle snacka med alla som följde med i söndags om att de skulle vilja och kunna följa med nästa helg också, innan ni åkte. men sen ba; nej jag har inte pratat med dom. bajs på henne. hehe puss

2008-04-01 @ 21:11:37
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: R

Går du på en Kunskapsskola? Det gör jag med iaf :D

2008-04-02 @ 16:37:22
Postat av: Anonym

Vem är DU R? :p

2008-04-02 @ 20:50:39

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0