Ljus för Engla klockan 21

Idag var det skolan och måndag. såg uta att bli en ganska fin dag vilket det också var halva dagen ungefär tills jag skulle på dansen sen på eftermiddagen för precis när jag kom utanför dörren började det spöregna och hagla så när jag kom fram till busshållplatsen var jag genomblöt och så klart slutade det att regna då också jaja typiskt värre! Sen blöev det iallfall lite finare och nu är det hyffsat väder med blå himmel och lite skymning och lite moln och så. Coolt att det faktiskt fortfarande halv åtta är lika ljust som på dagen. Ett typiskt sommartecken. Wihow me love sommaren! Jaja nog pratat om vädret.

I skolan fick jag rätt mkt gjort.. Eller aa kanske inte. Rättade iallfall klart setg 15 pjäsen och nu trior jag att jag är helt klar. Sen fick jag reda på resultatet på engelska provet och jag fick
Läsförståelse: Svart (MVG)
Gramatik: Röd (VG)
Berättelsen: Svart (MVG)


Ganska nöjd faktiskt även om jag tabbade mig lite på gramatiken men men sånt är livet.

Nu sitter jag här framför datorn och ska äntligen börja lite på Leos present igen.

Ikväll klockan nio ska man tända ett ljus och ställa i fönstret för att visa att man bryr sig om Engla så det ska jag absolut göra!<3 Gör det ni också!

Tänd ett ljus för Engla i kväll
Klockan 21 tänder Sverige ljus
Uppmaningar sprids genom
bloggar och sms.
Artikel från aftonbladet




image132


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0